GIPSY AND DIAMONDS

2012-05-15 / 15:54:11
HEJ HALLÅ.

sjuk som fän. tråkigt som fän.
tänkte ja skulle lägga upp bilderna på mina nya små färgklickar på armen.
gjorda hos alex på Porky royal tattoo, kungsholmen.. himla trevlig snubbe...
idag har ja suttit och gjort 20 beöllopsinbjudningar för hand.. känns sådär i huvet när febern smyger sig närmare och närmare. dööööö åt solen idag. jag vill inte se när folk äter glass i solen. jag sitter i en säng.. välidgt uttråkad.

puss ändå då.HEJ HALLÅ ALLA FRISKISAR.  själv sitter man inne i sin säng och typ dör. men ni kan ju ha de fint där ute i solen nu. jaaaaa.     tänkte slänga upp bilderna på mina nya färgklickar. gjorde av alex på porky royal tatto.. himla trevlig.    kram på er dååå

K O M M E N T E R A
MBE / 0 kommentarer





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: